اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

ثبت‌نام ۷۶۵ ناشر طی دو روز برای نمایشگاه کتاب/ ۴ روز باقی است

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران داخلی متقاضی حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تا تاریخ 1۴ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‎نام اقدام کنند.

ثبت‌نام  ۷۶۵ ناشر طی دو روز برای نمایشگاه کتاب/ ۴ روز باقی است

سید رفیع احمد جواهری مدیر کمیته ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: ثبت نام ناشران از روز سه‎شنبه ( ۸ بهمن ماه) آغاز شده و تا روز دوشنبه (۱۴ بهمن‎ماه) ادامه خواهد یافت.

* ثبت نام ۶۱۷ ناشر در روز اول

وی ادامه داد: این بازه زمانی با توجه به دو روز تعطیلات در نظر گرفته شده است تا بر روی زمان ثبت‌نان تاثیری نداشته باشد و با توجه به اینکه ثبت‌نام از ۸ بهمن ماه آغاز شده تاکنون ۷۶۵ ناشر (طی ۴۸ ساعت) در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی به جزئیات اشاره کرد و بیان داشت: از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه مجموعا ۶۱۷ ناشر ثبت‌نام داشته‌اند که از این میان، ۶۰ ناشر از بخش کودک، ۴۳۲ ناشر از بخش عمومی، ۲۳ ناشر آموزشی، ۱۰۳ ناشر دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند.

* ثبت نام ۷۶۵ ناشر تاکنون برای نمایشگاه کتاب/ سهم تهرانی‌ها ۵۵۸ ناشر

جواهری با اشاره به آمار روز گذشته تا امروز هم تصریح کرد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز (۴۸ ساعت اول)، ۷۶۵ ناشر مجموعا ثبت‌نام داشته‌اند که از این تعداد ۸۲ ناشر کودک، ۵۴۳ ناشر عمومی، ۳۰ ناشر آموزشی و ۱۱۴ ناشر دانشگاهی هستند.

به گفته این مسئول، آمار نشان می‌دهد ۵۵۸ ناشر تهرانی و ۲۱۶ ناشر از شهرستان تاکنون اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

* متقاضیان به سایت ثبت‌نام مراجعه کنند

مدیر کمیته ناشران داخلی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: ناشران متقاضی می‎توانند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ناشران می‎توانند به صورت غیرحضوری با آدرس ایمیل ‏nasheran@tibf.ir  مکاتبه کنند.

طی روزهای گذشته طی تفاهمنامه وزارت ارشاد با بانک صادرات پس از چند سال بانک عامل نمایشگاه تغییر کرد و قرار است بانک صادرات در نمایشگاه سال۹۹ به ناشران خدمات ارائه دهد.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول